MyFreeCopyright.com Registered & Protected

вторник, 27 март 2012 г.

Пица с ленено тесто и чеснов сос



Особеното на тази пица е тестото.Отгоре може да сложите каквото пожелаете.
Лененото тесто се разстила върху хартия за печене.Може и в тавичка,но след като открих колко бързо става и колко е вкусна  пицата върху хартия-вече я правя само по този начин. :)
Намазвате тестото с доматен сос,поръсвате с риган и босилек,луканков салам на тънки филийки и кашкавал на кубчета. Слагате пицата да се пече-обикновено за около 10-15 мин.Малко преди да я извадите я поръсвате с чеснов сос.Допичате за 2-3 мин и е готова!Тестото е много мекичко!
Съвсем скоро открих колко вкусна добавка е чесновият сос към пицата.Да,бях хапвала пица в пицариите с чеснов зехтин,но не бях опитвала у дома!Е,получи се специфичен вкус,който прави тази пица с ленено тесто още по-уникална! :))




*Чесновият сос е приготвен от скилидки чесън,сол,лимонов сок и олио.Всичко това разбито съвсем леко и за кратко с пасатора.Получава се бял,рядък сос.

2 коментара:

  1. Диди,вкусна ми се вижда тази пица...и интересна.И аз започнах честичко да си ползвам чеснов сос-харесва ми.
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Живе!И на теб успешна седмица!:)
    Аз съвсем наскоро открих чесновия сос и започнах да го слагам на много места.:)))
    Невероятно променя вкуса.И на мен ми харесва.

    ОтговорИзтриване