MyFreeCopyright.com Registered & Protected

вторник, 2 август 2011 г.

Пица,печена на хартия


Продължавам да съм във възторг от този начин на печене на пица.Затова и ви го споделям отново.Става много бързо и по-вкусно,кашкавалът не се стопява,тестото е перфектно втасало и изпечено,а бе просто опитайте! :))
Тази пица е със съвсем обикновено тесто с мая,вода,захар,сол и брашно.
(1 ч.ч. вода,20 г мая,1 ч.л. сол,1 ч.л.захар,брашно)
Върху дървена дъска се слага хартия за печене и върху нея се разтегля парче от вече втасалото тесто с намаслени пръсти.Колко дебела ще е пицата ви зависи от това как я обичате.Правила съм я по-дебела,както и тънка.И двата варианта ми допадат.
Нарязва се домат на ситно(добавих 1 ч.л. лютеница) и се разстила върху пицата.Поръсва се с риган и босилек,свинско филе на кубчета и кашкавал на кубчета.Изхлузва се внимателно във вече загрятата фурна(като се маха долната решетка-да е направо върху ламарината).Като се зачерви тестото отдолу-вече е готова-за около 10-15 мин.Може и да попрегори хартията,но това да не ви притеснява-тестото не е прегоряло.Ето така изглежда вече опечената пица с хартията.
 Отделя се хартията  и готово!Имате си прясно изпечена пица!Чиста работа! :) Няма загорели тави за миене! :)
(Това ми прозвуча малко като реклама на WS Teleshop :)))))
По-подробно съм описала този начин на печене на пица тук.
Ами това е.Лично на мен са ми много вкусни пиците изпечени по този начин.
Да ви е вкусно и на вас! :)


4 коментара:

  1. Техниката я опитах още първия път, когато я описа - наистина доста добре се получи. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересна идея! Не съм пробвала да пека пица по този начин, но сега ще опитам :) Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна идея, ще се възползвам в най-скоро време!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се че ви допада идеята! Опитайте и ще видите че това е вашата пица! :))
    Успешна нова седмица от мен!:)

    ОтговорИзтриване