MyFreeCopyright.com Registered & Protected

събота, 25 януари 2020 г.

Домашен катък




Съвсем не съм сигурна дали точно така се прави катък,но това е моят прочит на етикета на катък,продаващ се в магазин.  yahoo


 200 мл заквасена сметана
2 пълни с.л. натрошено сирене
2 с.л. кисело мляко
Всичко се разбърква и се слага в буркан,който трябва да престои поне 4-5  до 10 дни,за да може сиренето да подсири млякото.Преди съм правила само с кисело мляко и сирене,но се чака поне 10 дни докато се сгъсти.
Получи се вкусна кремообразна смес,приличаща на крема сирене в която се усещат и бучици сирене.Определено ще се пробва с чесън и копър.

1 коментар:

  1. Не съм правила катък Дея, по нашия край не съм виждала на живо някой да прави.Но имам записана оригинална рецепта.Това е твоят прочит на катък доближаващ се до оригинала сигурно на вкус.Но трябва и аз да пробвам да приготвя за да видя как ще се получи.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване