MyFreeCopyright.com Registered & Protected

неделя, 16 юни 2013 г.

Сладко от рози



Тази рецепта буквално ми се появи пред очите,в момент в който почти прецъфтяваше градинската ни роза.Благодаря ти, Мария за споделената рецепта и че точно в този момент избра да я пуснеш/за да мога да я вида и аз!:))) /
Сладкото може да се направи и с градински рози,колкото по-ароматни са,толкова по-ароматно ще е и сладкото.Правила съм го само с градински рози,а тук е една доза маслодайни,ароматни и една доза рози от градински храст.Цветът зависи от цвета на розите. :) Моите листенца бяха с този цвят:

От рецептата на Мария промених само количеството на захарта,може би 1 ч.ч. по-малко и времето на варене.Варих го малко по-дълго/от 10 мин./,за да се сгъсти соса повече.Вечерта го варих около 10 мин,престоя една нощ и на другия ден отново,докато поизври течността почти на половина и придобие тъмен червен цвят.Уцелих като никой път гъстотата на това сладко!Поне за мен е перфектна.Обикновено,от прекалена предпазливост, повечето сладка ми се получават по-редки с оглед да не станат като клей. :)))
Та така..имам си превъзходно сладко от рози,леко тръпчиво,но вкусно и ароматно!Ако намеря още рози ще направя още! :))) 
Последните листенца употребих за направата на ликьор от рози с тъмно червено/черно вино,захар и ракия.Съвсем скоро ще докладвам за резултата.В момента се киснат листенцата от 20 рози в червено вино!
Опитайте и вие докато има рози и да ви е сладко!



Няма коментари:

Публикуване на коментар