MyFreeCopyright.com Registered & Protected

петък, 21 януари 2011 г.

Домашен Бейлис

....или Irish Cream ликьор.
Рецептата,която най ми се понрави е на Мария.Имаше такава със сурови жълтъци,но нещо не са ми по вкуса ... :),та реших за пореден път да се доверя на Мария :)
Благодаря ти  Мария-резултатът отново е отличен!
Та...ако и на вас като на мен ви се иска да добавите нещо ароматно към сутрешното кафенце,мисля че това е много добър вариант.Става изключително бързо и лесно.Трябва само да си набавите продуктите и да ги разбъркате :)
Необходими са:
400 мл шотландско уиски,
400 мл кондензирано мляко
200 мл течна сметана за готвене
1 ч.л.нес кафе
Това е!Всичко се разбърква добре и се изсипва в стъклена бутилка.Получава се около 1 литър.Съхранява се в хладилник-около 2 месеца.
Консумира се по желание в кафето или отделно-въпрос на вкус.Аз лично го предпочитам смесено в кафето.Малко опростих оригиналната рецепта,но това е защото нямах в момента шоколадов сироп и бадемова есенция,а направата му не търпеше отлагане :)
Надявам се да ви хареса и на вас!

2 коментара:

  1. Привет Диди!!!
    Виждам,че и ти си си направила ликорчето :)
    Нямам думи за бутилката - страшно е оригинална!
    Поздрави: Мария

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Мария!Много хубав стана,въпреки че не спазих точно рецептата!Дори вече почти свърши :)
    А бутилката ми е още от Норвегиа,имаше някакъв смотан ликьор :),но аз естествено го взех заради бутилката :
    Падам си малко колекционер на бутилки :)И твоята бутилка е хубава!
    Поздрави и от мен!Хубав ден!

    ОтговорИзтриване