MyFreeCopyright.com Registered & Protected

събота, 2 октомври 2010 г.

Пилешки пържоли с хрупкава коричка

Случайно ми попадна тази рецепта за хрупкави пилешки пържоли-от блога на Nanita.Открих и доста други интересни идеи-за които мога искрено да благодаря.А тази идея да се опече пилето в сос от кис.мляко и майонеза-просто е разкошна.Аз приготвям пилешки дробчета така,но за пиле не бях се сетила:)) Ето и моят вариант за пържолките-добавих от любимия ми пармезан и повече червен пипер и куркума-като ще има къри да има и куркума :))В оригиналната рецепта филето не се нарязва на тънки пържолки,а се оставя както си е-така става по-сочно предполагам-следващият път ще пробвам и аз :)) Та ето ви рецептата:
ПРОДУКТИ:
пилешко филе
2пълни с.л. кис.мляко
2пълни с.л. майонеза
1/2ч.л.чесън на гранули
 смес за овалване:
 2 с.л.пармезан
 1/2 ч.л.червен пипер
 1/2 ч.л.къри
 1/2 ч.л.куркума
 1/2 ч.л.черен пипер
 1/4 ч.л. сол
по 1/2 ч.л. майоран,риган и босилек
 60-70 г картофени люспи(картофено пюре)
ПРИГОТВЯНЕ:
Филето се нарязва на тънки пържолки.
Не се посоляват-поема достатъчно сол от соса и микса от подправки.Киселото мляко се разбърква добре с майонезата и чесъна.Прахообразните подправки също се смесват.

Пържолките се потапят първо в соса и след това се овалват в подправките.Нареждат се в намаслена тавичка.
Пекат се в загрята фурна до зачервяване,като се обливат от време на време с отделилата се мазнина.От картофените люспи се получава приятна хрупкава коричка.


Добър апетит!

Няма коментари:

Публикуване на коментар