MyFreeCopyright.com Registered & Protected

сряда, 27 юни 2012 г.

Салата от сурови тиквички




Не предполагах,че тази салата може да е толкова вкусна!Опитвала съм сурова тиквичка и ми допада сладкия и вкус,но така маринована ми хареса още повече!
 Рецептата е на Лабрекс и е била хит из интернет пространството години наред,но аз сега чувам за нея!:)
И не съжалявам,че я опитах!
Спазих абсолютно точно пропорциите-единствено солта ми дойде малко,а уж ги посолих достатчъно.Моят съвет е след като се осолят тиквичките за 30 мин,да овкусите една лентичка в маринатата и да опитате как е на подправки-сладко-солено-кисело.На мен единствено солта не ми беше достатъчна и добавих още 1/2 ч.л. След това всичко беше ок! :)

500 г тиквички/аз сложих 2 съвсем тънки/
сол на вкус
100 мл зехтин/7 с.л./
3 с.л. оцет/сок от лайм/
2 с.л. мед
3 скилидки чесън,нарязан на ситно
копър на вкус-носи доста на копър и чесън-така че смело! :)
1/2 ч.л. черен пипер

Тиквичките се нарязват на тънки лентички с белачка за картофи.Посоляват се на вкус и се разбъркват добре и внимателно.Оставят се под наклон за 30 мин да се отдели сока им.
През това време се прави маринатата.
Ето я:


Тиквичките се отцеждат леко с ръка и се поставят в маринатата.Разбъркват се и се оставят да престоят за 2 часа в хладилника.


Като от време на време може да се разбърква.


Това е.Опитайте я непременно! Да ви е вкусно! :)


6 коментара:

  1. Страхотна салата! Поздравления! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ви момичета-Соня,Дани! Успешна нова седмица от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Опитвала съм подобна салата,когато работих в един хотел.Много я поръчваха.Скоро ще я публикувам в блога си

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чудесна е наистина.Ето че се подсетих да я опитам и с жълти тиквички. :)

      Изтриване