MyFreeCopyright.com Registered & Protected

понеделник, 14 юли 2014 г.

Варена царевица с чесново билково масло


Точно в такава млечна зрялост обожавам варената царевица.Нито по-малко,нито повече зряла.
Та след като сварите царевицата/това става,като махнете тенджерата от котлона веднага след като заври водата/ върху още топлите кочани се слагат парченца  чесново-билково масло/с пресен риган,майорана,копър,розмарин и т.н..../

Ако царевицата е вече изстинала,то затоплете за кратко във фурната или конвекторната,докато се разтопи маслото.След това размажете с четка по дължина.Вкусът е превъзходен!
Опитайте непременно!

2 коментара:

  1. И аз съм приготвяла царевица по същия начин,Дея.Може също, ако е сладка царевица да се сложи във фолио заедно с масло и подправки и да се изпече във фурната.Аз преди няколко години бях намерила един италиански сорт сладка царевица,която консумирах сурова.Беше толкова натурално сладка,млечна и вкусна,че докато я оберем си похапнаха мравки, птички и малки котета -от изпадалите сладки зърна по земята.Но днес за съжаление купувам сладка царевица,която няма същия вкус.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чудесна идея.Ели,но така като е във фолио,няма да виждам кога е готова,та-колко време се пече така във фурната?Вярно е че има една по-сладка царевица-бях сяла една година и наистина беше много сладка.На пакетчето със семената пишеше-сладка царевица/за варене/.
      Трябвало е тогава да си оставиш семенца за тази царевица.
      Поздрави и хубав ден. :)

      Изтриване