MyFreeCopyright.com Registered & Protected

неделя, 6 юли 2014 г.

Печени банани с шоколад





Драго е виновен за това изкушение! Сън не ме улови докато не ги направя и аз! Чудна идея Драго и благодаря за рецептата!Много  бърз,вкусен,ефектен,оригинален и енергиен десерт!

Необходими са няколко банана и малко шоколад-ментов и/или черен.


Е,не мога да пропусна да се похваля и с жълтите ни тиквички.Възможно най-вкусните тиквички,които съм похапвала. :)
Бананите се измиват добре и се подсушават.Цепват се през средата с нож и в цепнатината се слагат парченца шоколад.Аз сложих и от двата вида-и черен и ментов шоколад.
 Пече се/с разреза настрани/ в конвекторната фурна на горна решетка 4 мин на 250 градуса.Обръща се и още 4 мин от другата.Или с други думи-докато почернее кората.Тук е вече опечен и гордо изправен. :)

Парченцата шоколад не са загубили формата си,но шоколада е омекнал.


Може да го похапнете докато е топъл или след като се охлади.
Нещо,което ми липсваше като вкус,беше разбита сметана,но следващия път ще се коригирам. :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар