MyFreeCopyright.com Registered & Protected

понеделник, 23 януари 2012 г.

Рулца с моркови,орехи и канела


Колко вкусни са тези морковени рулца не мога да опиша!Трябва да се опитат непременно!
За 16 рулца:

2-3 с.л.олио
2 ч.ч. настъргани моркови
1 щипка сол
1 ч.ч. захар
1/2 ч.ч. нарязани орехи

1 ч.л.канела

2 кръгли листа за баница-от по-дебелите-нарязват се всяка на 4 и след това на 8 части-общо 16 триъгълничета.

Само държа да отбележа,че тези 16 броя рулца са крайно недостатъчни! :)
Така че продуктите могат да се удвоят и утроят! :)

В олиото се задушават морковите с щипката сол до омекване.Свалят се от огъня и докато са още горещи им се добавя захарта,канелата и орехите.Разбърква се и се оставя да изстине леко.Така приготвената смес е толкова вкусна,че може да се похапва веднага с лъжицата...:))


Всяко листче се намазва с четка с олио,слага се част от плънката,прегъва се от двата края,за да не изтече и се навива на руло.


Готовите рулца се нареждат в тава с хартия.


Намазват се леко с четката и се пекат.
По време на печенето,малко преди края се обръщат-по някакъв начин изтече карамелизиран сок.След като ги обърнах и леко доомазах :) карамела се разпредели и върху горната им част.Непредвиден ефект-но много вкусен!След като са се зачервили достатъчно се изваждат-внимавайте да не прегори карамела!
Нужно ли е да описвам каква прекрасна симбиоза се получи,между задушените,сладки моркови,орехите и канелата,с хрупкавите карамелени корички!Просто похапвате,похапвате и не можете да спрете....:)))) Това е много по-вкусно от баклава!Имат сходен вкус,но малко подплътен от морковите!



Според рецептата би трябвало да се поръсят с пудра захар,смесена с канела,но при създалия се карамел мисля,че не беше нужно!
Да ви е сладко!

6 коментара:

  1. Много интересно предложение! Никога не съм правила сладкиши с моркови, освен в ястия. Предполагам, че вкусът ще наподобява този на тиква с орехи и канела и бих опитала. Изглеждат много ароматни и хрупкави.

    ОтговорИзтриване
  2. Диди, много са интересни тези рулца! Много наподобяват на тиквеник. Благодаря за прекрасното предложение! Хайде, запрятай ръкави, утроявай дозата и чакам колетче с няколко рулца :)

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. О,благодаря ви за милите думи! :)
    Аз пък никога не съм опитвала тиквеник,но след тези рулца,смятам да опитам същите,но с тиква.И аз предположих,че вкусът може да е сходен!
    Таня-дай адрес и да пращам....:)))
    Хубава седмица,момичета! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Диди, сигурна съм, че са много вкусни! Аз правих нещо подобно под формата на вита баница, но бях добавила и сушени плодове :) Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Интересно,Габи,ще опитам и със сушени плодове-мисля,че вкусовете биха си паснали.
    Хубава седмица и от мен! :))

    ОтговорИзтриване
  6. Изглеждат вълшебно, а е и нещо ново, което не съм пробвала до сега. Поздрави!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване